Šialený lienkin svet

Život je prekrásny a chudá krava ešte nie je gazela! Je jednoduché nechať sa oklamať svetom ... Nezabúdaj, že podstatné vidíme iba srdcom.

piatok, apríla 14, 2006

Vitajte!

Povedali naši Vašim,
aby prišli Vaši k našim.
Ak neprídu Vaši k našim,
tak neprídu naši k Vašim.

Detská rýmovačka. Jednoduchá a ... a pravdivá. Aspoň v mojom prípade. Minimálne polovicu viny za vznik tohto blogu nesie tento človek (mimochodom, netuším, ako to robí, ale je skoro pri všetkom vážnejšom v mojom živote). A keďže ja nesiem polku viny na niektorých výčinoch druhej stránky, týmto považujem naše dlhy za vyrovnané ... . :D

Aha a prečo tento blog? Ja neviem, zachcelo sa mi vlastného sveta. Ten spoločný pre všetkých je príliš sivý a ja mám rada aj modrú, aj zelenú, aj ružovú, aj sivú ... ale bodková je najlepšia.

8 Comments:

Blogger Terra said...

Dakujem Lienocka bodkova krasna, za vyrovnanie dlhu a vitam Ta...postav si krasny svet :)

14. apríla 2006 o 19:48  
Blogger Lienočka said...

Ďakujem ....

a na tom perfektnom svete už pracujem

14. apríla 2006 o 19:55  
Blogger Lienočka said...

Karolko, si welcome kedykoľvek :P

16. apríla 2006 o 12:38  
Blogger Nick said...

Uff, vsetci len utekaju ... kam to tento svet speje :) vitaj ...

20. apríla 2006 o 13:31  
Anonymous Anonymný said...

sa mi to paci sedembodkovana:o)

20. apríla 2006 o 13:59  
Blogger Marián Križovenský said...

Ďakujem za pozvánku. Rád prídem na návštevu.

6. mája 2006 o 11:50  
Blogger Silviah said...

A ja som Ťa objavila až teraz. A ako je u teba pekne!
:-)

9. mája 2006 o 21:06  
Blogger Lilith said...

Wilkommen !!! Prajem vela pismenok :-)

1. mája 2007 o 16:33  

Zverejnenie komentára

<< Home