Šialený lienkin svet

Život je prekrásny a chudá krava ešte nie je gazela! Je jednoduché nechať sa oklamať svetom ... Nezabúdaj, že podstatné vidíme iba srdcom.

piatok, apríla 14, 2006

Opri sa o mňa, bude ti dobre ...

svet bude krásny a nebo modré.
Opri sa o mňa, zabudneš na to,
že občas býva na cestách blato.


Stupila som dnes do blata a kým som prišla domov, zabudla som na to. Len bledo-hnedá škvrna mi to pripomenula. Pripomenula Teba a to, že zabúdam. Začala som zabúdať. Na cesty a blato.

Opri sa o mňa, to ozaj lieči,
hodíš za seba všetky zlé veci.


Včera som vyhodila starý črepník, bezcenné fotografie a malomeštiacke predsudky. Ty si sa nedal.

Počúvaj dobre, vravím ti vopred,
stále sa budeš môcť o mňa oprieť.


Oprieť sa. Preniesť trochu váhy, zodpovednosti a starosti na druhého. Detinské a "nie moje". Je to také nesmelé, jemné a opatrné. Neemancipované. Nesamostatné.

Proste skvelé ...

8 Comments:

Blogger Terra said...

mozem ciet aj jaaaa??? ceeem...uz nevladzem, lienocka, fakt uz nie.. este, ze mam Teba...

14. apríla 2006 o 20:34  
Anonymous Anonymný said...

To je hadam prvy clanok, ktory som striedavo cital a spieval a cital a spieval a... :-)) Moc pekne a osobne.

14. apríla 2006 o 20:49  
Blogger ostrovanka said...

velmi pekne, dievcatko :)))

15. apríla 2006 o 11:31  
Anonymous Anonymný said...

peknýýýý rýmik :)

15. apríla 2006 o 13:38  
Blogger Pecosita said...

ahojceky, no, vidim,ze aj tebe sa tu zapacilo...hromadny presun mi je cim dalej, tym sympaticnejsi ;)

28. apríla 2006 o 9:21  
Anonymous Anonymný said...

joj aj ja uz cakam na to opieranie a dobre dlho...tak sa opieraj lienocka, opieraj...

29. apríla 2006 o 15:34  
Blogger Marián Križovenský said...

Je dobré, ak sa má človek o koho oprieť. A pekné, ak sa o ten pocit dokáže aj podeliť. :-)

6. mája 2006 o 11:53  
Anonymous Anonymný said...

mne nie je dobre, lebo sa nemam o koho opriet :( ...ale clanok je pekny

29. júna 2006 o 21:07  

Zverejnenie komentára

<< Home